RAHSIA BERAT BADAN TURUN SECARA SIHAT


Perkongsian Puan Girllyen Marcie yang mempunyai masalah berat badan yang naik mendadak akibat cara hidup yang sibuk dan tak mengamalkan gaya pemakanan seimbang.

==================================

Terus terang saya katakan, saya amal Shaklee waktu pregnant 2013 sampai habis menyusu anak 2 tahun. Selepas itu, sekejap amal, sekejap tidak. Buat supplement macam gula gula saja, suka hati bila mau bila tidak.


Bila tidak konsisten, berat badan saya bertambah, bukan atas dasar berhenti makan supplement lalu naik mendadak. Semua kerana, gaya pemakanan yang tidak seimbang (orang selalu travel, memang makan saja kerjanya), dan bersenam boleh dikira beberapa kali saja dalam 1 bulan.


Pada tahun ini, muncul kesedaran semula. Saya mula amal Shaklee Detox pula. Perbezaan yang ketara timbul, semakin hari semakin banyak supplemen saya amal, termasuklah Radiant 4 dan gaya hidup yang sepatutnya kita buat. Kecantikan itu kurniaan Tuhan, tapi kalau secantik macam mana pun kalau tidak jaga kesihatan pasti akan nampak hodoh.





Hari ini, perubahan besar tampak kelihatan, bukan saja mengShakleekan diri sendiri, tapi gaya hidup yang Shaklee ajar sudah terjeremus dalam fikiran saya. Kalau bukan sekarang, bila lagi kita mau mula? Kesihatan dari dalam, akan menghasilkan minda yang lagi tajam dan sekaligus buat kita lebih focus dengan apa yang kita mahu dalam hidup.

Kini Puan Girllyen Marcie mendapat berat badan ideal, kulit semakin halus, bau badan dah tak teruk lagi macam dulu serta badan beliau lebih cergas serta bebas masalah sakit lutut.

Untuk order secara online klik SET DETOKS SHAKLEE. Atau boleh hubungi 017-499 7159 dan dapatkan konsultasi secara percuma.




No comments:

Post a Comment