Kakak Saya Berjaya Turunkan Kandungan Gula Dalam Darah Setelah Minum Vivix

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah diberi kelapangan masa oleh Allah untuk menulis malam ni. Dah lama dah nak kongsi dengan sahabat-sahabat semua tentang kehebatan Vivix bantu pesakit diabetes kembali pulih. Entry kali ni saya nak kongsi mengenai kakak saya berjaya turunkan kandungan gula dalam darah setelah minum Vivix dalam masa kurang daripada 10 hari. 

Saya ingat lagi kakak saya sebelum dia disahkan menghidap kencing manis badan dia berisi jugak la tapi takde la sampai gemuk ya. Kakak saya kiut tau. Dia suka senyum dan tak pandai nak marah orang (ops sorry terpuji kakak sendiri). Tapi tula sejak dia disahkan menghidap kencing manis berat badan dia dah menurun dan dia terpaksa jaga makan supaya penyakit tak merebak dan jadi lebih teruk. 28 januari 2016 kakak saya wassap cakap dia agak stress la sebab kandungan gula dalam darah langsung taknak turun. Walhal dia dah jaga makan (Kakak saya sangat kuat semangat bab-bab pantang). Pandangan mata dia dah mula kabur kesan dari penyakit kencing manis. Sapa yang tak susah hati kan. Kalu korang camna? Mestilah susah hati, tidur pun tak nyenyak beb.

Tapi kakak saya tak patah semangat. Walaupun dia takde facebook tapi dia usha jugak guna facebook anak dia (anak sedara saya). Dari situ dia dapat tahu Vivix ni bagus untuk kencing manis. Bagus untuk turunkan kandungan gula dalam darah, bantu hasilkan insulin. Bila saya hantar poster Vivix kat dia terus ja dia cakap " Ha poster ni la kak tengok hari tu" . Hebat kakakku ini.

Alhamdulillah akhirnya dia dapat minum Vivix botol pertama dia pada 4 Ferbuari 2016. Pada hari tu jugak dia mula minum Vivix setiap hari tanpa gagal tau. Kakak saya memang seorang yang konsisten bila buat sesuatu. Sehinggalah saya dapat khabar gembira dari kakak saya pada 14 Februari 2016. Selepas 10 hari minum Vivix kandungan gula dalam darah dia berjaya turun daripada 8.6 kepada 6. SubhanaAllah memang kakak saya seronok sangat. Padahal sebelum tu macam-macam dia buat kandungan gula tak gerak-gerak, langsung tak turun. 



Bagaimana Vivix Bantu Pesakit Kencing Manis?

  1. Menghalang badan penghidap kencing manis daripada terdedah teruk oleh radikal bebas.
  2. Resveratrol membantu mencegah rintangan insulin iaitu keadaan di mana tubuh menjadi tidak sensitif kepada kesan hormon penurunan gula dalam darah (insulin). Rintangan insulin ialah precursor petanda atau gejala kencing manis.
  3. Antioksidan yang tinggi dan membantu lindungi organ badan daripada rosak akibat daripada kencing manis dan bertindak menggantikan sel-sel yang rosak dengan sel-sel baru yang lebih sihat.


Fakta Tentang Vivix Yang WAJIB ANDA TAHU?


  1. Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain.
  2. Vivix tidak mengandungi alkohol dan terbukti 10 kali ganda lebih bertenaga daripada resveratrol.
  3. Mengandungi bahan semulajadi tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.
  4. Vivix HALAL.
  5. Dengan hanya mengamalkan satu sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC sekiranya dibandingkan dengan minuman jus lain.
  6. Penghasilan Vivix adalah melalui proses Cold Filling Extraction di mana Vivix dihasilkan dalam suhu rendah supaya segala kebaikannya terpelihara.

Hebat kan Vivix ni? Sebab itulah Vivix mampu membantu pesakit kencing manis kembali pulih tanpa perlu lagi makan ubat hospital. Semuanya atas izin Allah S.W.T. Jika ingin cuba Vivix boleh lah hubungi saya samada melalui email, whatsapp,sms  atau melalui facebook dan ig saya.

Semoga bermanfaat dan dapat membantu kalian semua menjadi lebih sihat. Jika ingin mencuba Vivix boleh hubungi saya di 017.4997159 atau pm di facebook Saya Umi Kalsom Awang Hat. Penghantaran secara percuma ke seluruh Puchong.

No comments:

Post a Comment