HARGA LECITHIN SHAKLEE TERLAJAK MURAH DAN BERBALOI BULAN INI

Assalamualaikum semua,

Selamat mengharungi bulan Disember 2015 iaitu bulan terakhir bagi tahun 2015. Ada lagi tak impian tahun ni yang belum tercapai? Kalau belum sempat lagi nak realisasikan dalam bulan Disember ni. Jangan putus asa hokay.

Hari ni saya nak buat pengumuman bahawasanya Shaklee telah mewar-warkan promosi terlajak laris sepanjang bulan Disember  ini. Nak tahu apa? Taraa.........

1) BELI 6 DAPAT PERCUMA SATU LECITHIN YANG BERNILAI RM50++

2) BELI 2 BOTOL LECITHIN DAPAT 5% DISKAUN


3) BELI COLLAGEN POWDER 6 PERCUMA 1 YANG BERNILAI RM298++


4) BELI 2 COLLAGEN POWDER DAPAT 5% DISKAUN

5) BELI 3 VITA LEA FOR KIDS DAPAT SATU PERCUMA BERNILAI RM111++





Banyak kan? Shaklee memang sangat pemurah tau. Promosi tiap-tiap bulan sangat2 gempak. Berkoyan-koyan orang order sampai tak memang tangan nak jawab. Apapun setiap pertanyaan dan order pasti dilayan dengan 100% terbaik.

Bagi yang tak sabar nak order supplemen shaklee jangan segan silu hubungi saya okay. Saya akan bimbing tuan/puan untuk memilih supplemen yang paling terbaik sesuai dengan apa yang tuan/puan harapkan.

Jadi jangan lengah-lengah lagi. Cepat hubungi saya dengan segera. Harga sebotol Lecithin, Collagen Powder dan Vita lea for kids sangat murah untuk BULAN INI SAHAJA. Jadi jangan berlengah lagi untuk kesihatan anak syurga,diri sendiri dan keluarga tersayang. Jika menginginkan konsultasi dari saya pun boleh. Percuma sahaja. Saya sentiasa mementingkan service selepas pembelian yang terbaik.


Umi Kalsom
017 4997159
Pengedar Shaklee Di Puchong
COD Area : Puchong, Bandar Kinrara, Saujana Putra
FB : Umi Kalsom Awang Hat

No comments:

Post a Comment