Pengedar Shaklee Di Puchong

Saya merupakan pengedar Shaklee yang komited dan effisien di Puchong. Saya aktif membuat peghantaran shaklee ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak.

Nama saya ialah... Umi Kalsom Awang Hat
ID Shaklee saya adalah ... 1096881
Contact saya di ... 017 499 7159
Boleh hantar email ke ...umie5zal@gmail.com

Anda juga boleh lawati Page FB saya Kekal Sihat Selalu dan boleh terus follow blog saya ini untuk sebarang info dan panduan bersama.
Insyaallah saya akan terus berkongsi dengan anda dan semoga ia memberi manfaat kepada semua.


  Saya bersedia untuk membantu anda dari segi memberi khidmat nasihat tentang produk shaklee, fungsi vitamin shaklee serta cara pengambilannya mengikut keperluan anda dan budget anda. Insyaallah kita sama-sama mendapatkan manfaat daripada produk shaklee ini untuk kesihatan dan kesejahteraan kita bersama. Moga dengan izin Nya kita dikurniakan kesihatan yang lebih baik dengan usaha ini.

Saya juga menawarkan khidmat Cash on Delivery (COD) sama ada saya yang menghantar atau self pick up oleh customer sendiri. COD ditawarkan dikawasan Puchong, Saujana Putra, Shah Alam, Seri Kembangan dan kawasan disekitarnya. Apapun tentang cara penghantaran kita boleh runding ikut kesesuaian anda.

Perkhidmatan Pos Laju menjadi penghantaran yang saya gunakan bagi anda di seluruh Malaysia. Saya akan memberikan “Tracking Log” nombor apabila penghantaran telah dibuat sebagai bukti penghantaran. InsyaAllah perkhidmatan ini PERCUMA!


Sekali Cuba Pasti Jatuh Cinta


No comments:

Post a Comment